Sijainti: Runeberginkatu 15 A, 6.krs (Kamppi) 00100 Helsinki, Finland

Kuinka voimme auttaa

Yksilöllinen terveydenhoito

Nordic Clinicillä suunnittelemme hoidon Sinulle yksilöllisesti tarpeidesi mukaan.

Kokonaisvaltaista ja yksilöllistä terveydenhoitoa

Olemme funktionaalisen lääketieteen vastaanotto.
Toiminnan periaatteena on perehtyä terveysongelmien syihin käyttäen apuna laboratorioanalyysejä, joiden avulla nähdään, mikä vaikutus biokemiallisilla, geneettisillä ja ympäristöllisillä tekijöillä on terveyteen.
Näin elämäntavat ja terveydenhoito voidaan täsmällisesti suunnitella tukemaan yksilöllisiä ominaisuuksiasi ja hyvinvointiasi.

Funktionaalinen lääketiede rakentaa terveydenhoidon ympärillesi

Panostamme siihen, että todella ymmärrämme sinua yksilönä ja kokonaisuutena.
Yksittäisten oireiden hoitamisen sijaan haluamme selvittää niiden aiheuttajan eli juurisyyn.
Haluamme myös auttaa sinua ymmärtämään terveydentilaasi, asettamaan tavoitteita ja tekemään oikeita valintoja hyvinvointisi edistämiseksi.

Käytämme apunamme pitkälle kehitettyjä funktionaalisia testejä, joilla voidaan saada täsmällinen selvitys kehosi toiminnoista.
Hoito suunnitellaan näiden tietojen pohjalta sinulle yksilöllisesti tarpeidesi mukaan, huomioiden elämäntavat, ravitsemuksen, liikunnan, unen ja esimerkiksi mahdollisen fysioterapian tai lääkinnän tarpeen parhaan mahdollisen hoitotuloksen saavuttamiseksi.

Ketä voimme auttaa

Funktionaalinen lääketiede sopii kaikille, jotka ovat motivoituneita löytämään tiensä optimaaliseen terveyteen ja sairauksien ennaltaehkäisyyn.
Se voi olla erityisesti avuksi kroonisiin sairauksiin, kuten diabetekseen ja sydän- ja verisuonitauteihin, neurokognitiivisiin häiriöihin, kuten autismiin ja ADHD:hen sekä nykyajan elämäntapahaasteiden, kuten stressin ja allergioiden kanssa kamppaileville.

Vuosien varrella asiakkainamme on ollut kaikenikäisiä miehiä, naisia ja lapsia kaikilta elämänaloilta ja eri puolilta maailmaa.