Nordic Clinic Helsinki etsii uutta lääkäriä tiimiimme!

Nordic Clinic on kansainvälinen yksityisten klinikoiden ryhmä Euroopassa ja jolla on yli 20 vuoden kokemus funktionaalisesta ja kokonaisvaltaisesta lääketieteestä. Yhdistämme lääketieteen, tutkimuksen ja elämäntapojen parhaat puolet auttaaksemme asiakkaitamme tuntemaan olonsa terveeksi sekä ehkäisemään sairauksia. Olemme erityisen kiinnostuneita siitä, kuinka tietyt elämäntavat voivat aiheuttaa kroonisia sairauksia ja nyt etsimme samanhenkistä työkaveria tiimiimme. Lääkärimme käyttävät klinikoillamme tietämystään kokonaisvaltaisesta lääketieteestä ja yhdistävät sen uusimpiin biokemiallisiin, geneettisiin, aineenvaihdunnallisiin sekä muihin keskeisiin laboratoriotutkimuksiin. Tavoitteenamme on löytää oireiden juurisyy laajan kokonaisvaltaisen arvioinnin perusteella ja auttaa asiakkaitamme parantamaan terveyttään säännöllisten konsultaatioiden avulla.

Helsingin klinikkamme tarvitsee apua kasvaakseen ja etsimme motivoitunutta lääkäriä, joka intohimoisesti auttaa kroonisista sairauksista kärsiviä potilaita yksilöllistä lähestymistapaa hyödyntäen. Juuri nyt tarvitsemme apua yhtenä päivänä viikossa. Tarjoamme tarvittavan koulutuksen ja tuen auttaaksemme kehittämään tietoja ja taitojasi muun muassa kehon mikrobiomin, aineenvaihdunnan ja biokemian suhteen. Tulet osaksi kansainvälistä tiimiämme ja olet vuorovaikutuksessa eurooppalaisten kollegojen kanssa. Työskentelet aluksi etänä, mutta etsimme aktiivisesti toimipistettä, jossa voit työskennellä tulevaisuudessa. Jos tämä kuulostaa sinulle sopivalta paikalta, lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen info@nordicclinic.fi.

Julkaistu: 6.9.2022