Nordic Clinic

Nordic Clinic on yksityinen lääkäriasema, jonka ensimmäinen toimipiste avattiin vuonna 2002 Kööpenhaminassa. Siitä lähtien Nordic Clinic on saavuttanut kansainvälisesti ensiluokkaisen maineen kokonaisvaltaisen terveydenhoidon edelläkävijänä. Hoitomme sopii erityisesti pitkäaikaisten terveysongelmien hoitoon. Meillä sinua palvelee on lääkäreiden ja ravitsemuksen asiantuntijat. Lähtökohtamme ovat asiakaslähtöisyys, palvelualttius, kokonaisvaltainen hyvinvointi, huippuluokan osaaminen ja terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaisten välinen tiivis yhteistyö.

Terveydenhoidossa painotamme elimistön biokemiallisen tilan tuntemista ja elintapojen vaikutusta terveyden ylläpitoon ja sairauksien ennaltaehkäisyyn. Hoidossa otamme huomioon terveyden kokonaisuutena, koska ymmärrämme, että terveyden eri osa-alueet vaikuttavat toisiinsa. Esimerkiksi, uupumus voi johtua tulehduksesta suolistossa. Suolistotulehdus voi heikentää aineenvahduntaa ja aiheuttaa hapetusstressiä soluissa. Tämä voi johtaa muutoksiin geenien toiminnassa ja lisätä sairastumisriskiä muihin sairauksiin. Emme keskity vain yksittäisen oireen hoitamiseen, vaan pyrimme löytämään oireen juurisyyn ja hoitamaan sitä. Tämä lievittää oiretta, mutta auttaa myös ylläpitämään terveyttä pitkäkestoisesti.

Hoitomme perustuu laboratoriotutkimuksiin, ruokavalio- ja elämäntapamuutoksiin sekä muihin tarvittaviin lääketieteellisiin hoitoihin, jossa kehon epätasapainot palautetaan normaaliksi. Suunnittelemme hoidon henkilökohtaisesti jokaiselle asiakkaalle huomioiden muun muassa geneettisen perimän, terveyshistorian, ruokavalion, henkisen tilan, liikuntatottumukset ja unenlaadun.

ASIANTUNTIJAMME OVAT TUKENASI

Asiantuntijamme ovat pitkän linjan lääketieteen ja hyvinvoinnin ammattilaisia ja osallistuvat jatkuvasti koulutuksiin Suomessa ja ulkomailla. Haluamme asiantuntijoidemme olevan aina ajantasalla, niin tiedoissa kuin taidoissa, lääketieteen ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin uusimmista tutkimuksista ja käytänteistä.

Asiantuntijamme noudattavat myös kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin periaatteita omassa elämässään. Siksi asiantuntijamme voivat tarjota objektiivisen lääketieteellisen avun lisäksi myös ymmärrystä ja empatiaa asiakkaan kokemusta kohtaan. Lääkärin ja asiakkaan yhteistyö on antoisaa ja lääkäri voi auttaa potilasta optimoimaan terveyttään kokonaisvaltaisesti.

NORDIC CLINIC KÄYTTÄÄ PARHAITA LABORATORIOITA JA YHTEISTYÖKUMPPANEITA

Nordic Clinic käyttää markkinoiden tutkituimpia laboratoriotestejä, joista saadut näytteet analysoidaan Euroopan ja Yhdysvaltojen parhaimmissa laboratorioissa. Uskomme, että vain luotettavalla ja tarkalla analyysillä voidaan määrittää oikea diagnoosi ja tehokas hoito. Hoito perustuu kliinisiin menetelmiin, elämäntapa-ohjeisiin ja ravintosuosituksiin. Käytämme myös hoidon tukena korkealuokkaisia ja kliinisesti tutkittuja ravintolisiä saavuttaaksemme optimaalisen hoitotuloksen. Teemme tiivistä yhteistyötä lääketieteen ammattilaisten ja luotetuimpien tutkimuslaitosten (esimerkiksi Karolinska Instituutin) kanssa.

HOITOMME YHDISTÄÄ TERVEYDENHUOLLON EDISTYKSELLISIMMÄT PUOLET

Lääketiede ja terveydenhoito on kehittynyt nopeasti viime vuosikymmenten aikana. Perinteinen koululääketiede painottaa oireeseen keskittyvää hoitoa. Me keskitymme oireen lisäksi myös oireiden aiheuttajien (juurisyyn) hoitoon, sairauden ennaltaehkäisyyn ja ravitsemusohjeisiin. Tavoitteenamme on luoda vahva yhteys länsimaisen lääketieteellisen hoidon sekä yksilöllisen ja kokonaisvaltaisen hoidon sekä ravitsemustieteen välille. Olemmekin kokeneet näiden näkökulmien yhdistämisen tuovan parhaimmat hoitotulokset. Tämä toteutetaan tarkoitun suunnitellun hoidon avulla, joka keskittyy myös terveysongelman aiheuttajiin, ei pelkästään oireisiin.